August 16, 2011

Home » » Abdul Farique : Saya Nak Tukar Templat Saya!

Abdul Farique : Saya Nak Tukar Templat Saya!




Assalamualaikum & Salam sejahtera..
Sementelah tak de keja ni kan, aku dengan ini mengumumkan untuk menjoin satu contest yang telah dianjurkan oleh blog ABDUL FARIQUE dengan tajuk : ABDUL FARIQUE : SAYA NAK TUKAR TEMPLAT SAYA! (Menggunakan nada lemah gemalai, tangan di dada dan mata pandang ke atas!)

Sebab-sebab saya nak join contest:
  1. Ingin menukar template saya yang dah usang ni agar cantik dan kemas macam blog ABDUL FARIQUE tu!
  2. Bukan hanya hadiah saguhati, tetapi ingin mendapatkan hadiah utama Template Premium Alief.com daripada ABDUL FARIQUE (kalau boleh beserta wang tunai untuk bagi anak-anak sedare duit raya.. hu..hu..hu)
  3. Dengan join contest ni saya dapat menjalinkan hubungan silaturrahim yang erat dengan ABDUL FARIQUE dan mendapat kenalan-kenalan baru yang sama-sama join contest ni :) 
  4. Nak bagi pengunjung rasa terawang-awangan rasa di syurga gamaknya apabila melihat template baru daripada ABDUL FARIQUE ni!
  5. Pastu, nak kasi dorang jealous sebab ABDUL FARIQUE pilih saya sebagai pemenang! Hu hu..
  6. Pastu nak tunjuk kat dunia ni yang anak Malaysia pun kreatif dan mempunyai kreadibiliti sebagai designer macam Alief.com & ABDUL FARIQUE..
Alamak, terlebey sudah ni! Saje je nak menunjuk kat ABDUL FARIQUE betapa saya menginginkan kemenangan ini! Ha ha.. Okeh, bab nak kritik2 & komen2 ni saya tak pandai.. ape lah sangat blog saya ni kalau nak di bandingkan dengan blog ABDUL FARIQUE tu kan.. (Eh, tetibe aku rasa tersopan pulak menggunakan kata ganti nama saya-saya ni.. pelik pulak rasanya Hi..hi...hi)

Dengan ini rasminya saya aku mengetag semua yang membaca entri ni tanpa pilih kasih.. Hi Hi

Nak join? Meh Sini!





No comments:

CLOSE

Copyright reserved by Zero to Hero's Blog Edited by Caersasuke