November 30, 2011

Home » » Contest Trafik Free - Blog Avi

Contest Trafik Free - Blog Avi

Assalamualaikum & Slmt Sejahtera kpd semua ye.. senyum sikit :)

Inilah yang dikatakan takdir, tengah sedap bejalan-jalan di pagi hari terjumpa pulak dengan satu blog tajuknye Perkongsian Hot di Facebook. Kata penulis blog ni (Avi, 20 tahun) ia memaparkan item viral kat Facebook berkenaan isu-isu yg menarik, bermanfaat, mengejutkan, menyeronokkan & mengkelakarkan (copy paste sudah..)

Secara jujurnye, blog ni tak de la gempak sangat, gambar perempuan seksi tak de, background putih lesi, header? Alahai... Tapi yang mengejutkan aku, followers blog ni dah mencecah lebih dari 1500 followers dlm masa dua minggu! Ye kawan-kawan, 2 minggu saja! Believe it or not?

Ok kalau kau tak percaya dengan apa yang aku katakan boleh try check blog beliau kat SINI

dan ini wajah sugul beliau, :)

p/s: Aku kalau join contest mesti rezeki tak berapa nak memihak kpd aku, Geram3X.. tapi takpe, selagi hayat dikandung badan aku tetap akan mencuba & berusaha sedaya upaya! Mungkin dah takdir aku sebagai peserta yang bertuah tu kali ni.. (Dgn angkuhnya).. Hahaha..

6 comments:

SaveTheWorld said...

datang dari contest avi

Aqilah said...

thnks visiting blog saya..hehe..

Ferry I said...

Terima kasih sahabat atas berbagi informasinya.
Salam persahabatan dari Indonesia

Akhelaken said...

@SaveTheWorldOh tq sudi jengah sini :)
@Aqilahthanks visit me back.. jemput dtg lg
@Ferry Idont mention it sobat,salam persahabatan juga dari Malaysia.. :)

syifaa said...

akhelaken..... yeke? sy tak tengok pon lagi...thanks..ya...=D

syifaa said...

akhlaken...oh ya? sy pon tak tgk lagi..thanks! =D

CLOSE

Copyright reserved by Zero to Hero's Blog Edited by Caersasuke