November 25, 2012

Home » » Ziela + Lan Engagement

Ziela + Lan Engagement

Assalamualaikum w.b.t

Kat sini hanya ada gambar Lala dan Lalan. Lala dan Lalan sudahpun bertunang, selamat hari pertunangan diucapkan kepada Lala dan Lalan yang berlangsung pada 26 Oct lepas, bermaksud dah sebulan entry ni terperap maklumlah aku kan busybody sikit. Sorry ya, so apapun aku dah tunaikan janjiku untuk review majlis pertunangan mereka tempoh hari. Eh lupa nak kenalkan. Siapa Lala? Lala atau Ziela yang nama sebenarnya Nor Aziela Abu Samah merupakan salah seorang cousin aku yang paling gendut, gojes, kind heart & cute sometimes. Hahaha. Jangan marah ar Ziela.

Ada orang ingat ni gambar tunang aku. Choi! Aku masih single ma.. Jatuhlah saham aku nanti. Buahaha. Lelaki memang suka mengaku single even dah ada 4 isteri.. Tapi aku belum beristeri, percayalah!


Nah, kau tengok pelaminan indah dia. Serius aku rasa macam wallaweh! pelaminannya. Aku rasa Cik Salina engkau dah mula berangan-angan untuk buat pelaminan yang lebih grand sebab dia tak boleh kalah dalam hal sebegini~ Haha. Sorry mak, bergurau senda je mak :)




Ni Mak Ngah & Pak Ngah aku.. Sehari sebelum majlis adalah hari kelahiran beliau. Dan aku telah mendendangkan lagu Happy Birthday versi remix untuk beliau. Harap beliau suka dengan lontaran vokal aku yang mantop itu.. Buahaha :D

Manakala kat bawah ni aku tak tau ape motif aku letak gambar mereka ramai-ramai ni.. Ecececehhh... hihi. Macam-macam ada, Najwa Latip, Ainan Tasnem, Anzalna dan banyak lagi.. blink-blik mata aku.



Lagi gambar outdoor...










Cantik tak?.. Tu baru bertunang, kalau nikah aku rasa "Wedding of the year" lah makcik sorang ni. Hehehe. Apapun kami semua bergembira sepanjang majlis sebab dapat berkumpul bersama sanak saudara & dapat makan makanan yang sedap-sedap. Tahniah sekali lagi :D

Gambar2 ni credit to ADEQRAINBOW 2012.

4 comments:

Anasyg said...

tahniah kat member tu :)

Akhelaken said...

@Anasyg hehe.. thanks

Amirol Najmi Abdul Rasid said...

Wah! Thanks visit.. Tahniah kasitahu kat dye neh,, hehe

#Camne tahu saya suka Monday couple Song Joong Ki bagai,, Memang sama ctrasa kitew :D

maria said...

cantik....blog u pown cntik..i like mnta tunjuk ajar :)

CLOSE

Copyright reserved by Zero to Hero's Blog Edited by Caersasuke