October 3, 2012

Home » , » Wordless Wednesday #4: Fakta Di Sebalik Porno

Wordless Wednesday #4: Fakta Di Sebalik Porno

Hai semua, siapa yang tak kenal gambar siapa ni boleh contact aku untuk dapatkan maklumat lanjut.. Muahaha *ketawa evil, bergurau saja di hari Rabu. Eh? hari rabu dah? Oh memandangkan hari ni wednesday  maka aku nak kongsikan sedikit fakta-fakta di sebalik porno. Fakta atau auta? ce tengok sini...



Eh, entri hari ni pendek saja, harap dapat tingkatkan pengetahuan anda.. tapi lepas ni ada entri susulan tunggu lah ye :) Bubye!

10 comments:

♥♥szumika sakni♥♥ said...

amboi porno2 nmpk huhu

Edy Fee said...

hahahahha sy bawah umur.hehehe

Akhelaken said...

@♥♥szumika sakni♥♥
ahaha,bukan porno sgt pun,xnmpk ape2 pun kan? hehehe

Akhelaken said...

@Edy Fee
eyh bukan budak bwh umur skrg lg advance ke? hehe

Ain Dzaya said...

jadah..apa semua nie...hahaha

sila turun padang beramai ramai untuk mengekalkan ain dalam terampuk ke-30!

Akhelaken said...

@♥♥szumika sakni♥♥
hehe,takde la porno sgt.. xnmpk ape pun kan? hehe

Akhelaken said...

@Edy Fee
eyh ED,skrg ni budak bwh umur lg advance kan? hahaha

Akhelaken said...

@Ain Dzaya
haram jadah sbnrnye..hehehe.
Ok i will

Edy Fee said...

hehehehhehe i'm naive.hehehe

Akhelaken said...

@Edy Fee
ye le, dgr gelak je dah tau betapa naifnya ekau..hehe. :P

CLOSE

Copyright reserved by Zero to Hero's Blog Edited by Caersasuke