November 2, 2010

Home » , » Kerja, kerja, kerja...

Kerja, kerja, kerja...

Assalamualaikum & Salam sejahtera
Ni gmbr lama dorg, hensem ke? hehe.
Hari ni aku sgt gembira (penat juga dlm masa yg sama) sbb telah mengikuti pergerakan ke Negeri bersama 2 org pegawai iaitu En.Ismail & En.Fauzi… serta En.Hairul (driver). 
Setelah menghantar En.Ismail & En.Fauzi meeting, aku kemudiannya ditemani En.Hairul ke CIDM, ABM (Akademi Binaan Malaysia) utk mendapatkan maklumat berkenaan kursus2 kemahiran yg boleh ditawarkan utk klien kami.
Abg.Halim & Pn.Salmiah (PLP aku)
Setelah itu, kami singgah pekena teh tarik secawan utk menghilangkan rasa dahaga dan mengantuk sepanjang 1jam perjalanan ke Negeri.
Kemudian, kami singgah ke Pejabat Daerah Johor Bahru utk mencuci kenderaan jabatan. Wah! Aku sungguh teruja kerana dpt mengimbau kenangan semasa berpraktikal di sini pada suatu ketika dulu. Telah banyak perubahan pada pejabat terutamanya susun atur dan tikar getah baru. Aku beramah mesra dan melepaskan rindu dengan pegawai2 di situ diantaranya Hasniah, Fakrurazi, En.Din, Nuhairi, Zihamdi, Saiful, Khairul Ain, Hamdan, Pn.Salmiah, Nizam, Tuan Azman… namun tidak berkesempatan berjumpa dengan Pn.Azyyati, Mariam, Adila, Nadzri, Esa, Hairul dll… hmmm..

Pn.Azy & Farish
 Mereka memuji ketampananku ^^v
…dan menanya gaji aku dah masuk ke belum??...
…. Aku ckp belum! (ringkas dan padat)
Paling penting, aku tengok Bobby dah besar panjang, kacak bergaya dan sangat aktif berolahraga… (Bobby : seekor ikan flower horn)…
Dalam jam12 tengahari, kami naik semula ke Negeri utk menjemput En.Fauzi dan En.Ismail pulang.. sempat juga aku bertemu dgn CC, Tn.Hj.Nor utk mendapatkan surat pengesahan jawatan. Dalam perjalanan pulang En.Fauzi telah membelanja kami makan cendol, dan aku pula membelanja makan mal gelek (kuih favourite aku tu..). Sedap dan lazat!

No comments:

CLOSE

Copyright reserved by Zero to Hero's Blog Edited by Caersasuke