September 24, 2012

Home » » Tanpamu BFF

Tanpamu BFF

Assalamualaikum & salam sejahtera,

Today is a special day for a big eyes girls.. Nurul Amalina Binti Isa. Beliau merupakan kawan seperjuangan sewaktu kuliahan kami di Universiti Malaysia Sabah (UMS), yang juga di dalam course yang sama, Psychology : Youth and Community Development. Dan kini kami bekerja dalam satu organisasi gomen yang sama as a Contract for Service.  
Raya tahun lepas, Eh kita masih dalam mood raya kan?

Sebagai BFF entri khas ni ditujukan buat beliau, takde ape aku nak cakap, doaku agar kau gembira dunia akhirat kawan :3 Dan maafkan aku sebab lambat pulangkan CD kau, dah berkurun aku pinjam tapi tak habis-habis aku tengok lagi sebab aku tengah layan Running Man dari episod satu.. Nanti dah habis aku pulangkan eh.. hehehe


...sikit lagi, ni aku ada sertakan lagu Tanpamu dendangan Amir Jahari. Aku cari kat semua pusat karaoke berdekatan, tak dak pulak lagu ni, kalau ade boleh aku sediakan karaoke version untuk kau..  mungkin lagi sedap kalau aku yang nyanyi kan? keh keh keh. Okeh, layan...


Selamat Pagi Semua
Dengarkanlah nada
Suara dan irama
Yang menyakitkan telinga

Embun pagi yang lembut
Menyentuh pipi yang gebu

c/o Tanpamu Ku kan terlewat
Tanpamu Ku kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Saat 7 pagi
Akan ku tersedar
Mungkin kerana kau
Aku dapat merasa

Embun pagi yang lembut
Menyentuh pipi yang gebu
Waktu turut terikut
Hingga pagiku sambut

11 comments:

Anonymous said...

tq so much my dear friend...
t'haru sgt2...
ni la ucpn pling best aq trime ari ni...
nti wt lgi cm ni r...hehehe

Tatodbest said...

yela...yg aku wish x best kan nurul kan?hukhukhuk..siapalah aku ini.....leman ttp dihatimu...(kire jdila nih yerk leman??)

noie said...

wahh aku punyer wish di kira tak? amboie... u know what? korang ni memang serasi bersama tau.. akak doakan Allah bukakan hti korang tuk bercinta berdua... aminnnnn.........


( jgn delete komen aku eaaa )

MiaZara_De_Princess said...

Salam...

wah...wish she smlm pn xde ertinya...sedihnye...
kamu mmg serasi b'same...usah nk nafikan lg...semoga dipanjangkan jodoh k.....

Nong Andy said...

1stly tertarik dgn gambar profile, jadi terjah ke sini :D

tetapi berukband tak berapa sporting.. tak sempat geledah blog kamu habis-habisan :D

nanti akan datang lagi

Salam kenal. Thanks sebab dah dtg jengguk blog saya :D

Akhelaken said...

@Anonymous
ok lah tu,dah jgn nangis pi lap hingus tu..

Akhelaken said...

@Tatodbest
hew3..:)
apa yg jadik apa yg tidak?

Akhelaken said...

@noie
kak kalau aku xdelete ko nak bg brp ringgit ea agak2? hehehe

Akhelaken said...

@she_De_Princess
kenapa org sedih2 ni,kamon la geng. Happy is my life..ahaha

Akhelaken said...

@Nong Andy
Jgn percaya gmbr profile, gmbr tipu tu.. hehe.Ok nnt dtg lg.. PEACE!

Anonymous said...

Can I clone your article to my blog? Thank you.

CLOSE

Copyright reserved by Zero to Hero's Blog Edited by Caersasuke