September 24, 2012

Home » , » Header Baru Ihsan Anasyg

Header Baru Ihsan Anasyg


Assalamualaikum & salam sayang semua. Eh tetibe bersayang-sayang pula kita hari ni ye?
Hehehe, actually mood tengah baik ni sebab pagi tadi terima email dan dihadiahi satu bentuk header yang super cool daripada Anas.. wut wut wut senyum dah sampai ke telinga :D
Dihadiahi ke Anas? Serius bukan berbayar ke? Hehehe...

Yah, kalau diikutkan blog ZERO to HERO ni dah beberapa kali bertukar header. And absolutely  yah, aku yang design header tu sedari awal.. sedari awal kau! Disebab tu bukan kepakaran aku, so dia punya hasil tak la begitu memberangsangkan, ce tengok bentuk-bentuk header yang buruks tu.. hehe

Aha, ni dia 1st header yg aku design dulu

Ni antara header yg paling simple sesimple diriku ini


Yang ini aku cube bermain dgn adopt photosshop.. kemain susah lagi :'(


Tak cantik kan? Macam harem kan? hehe. Setakat ni aku cuma berani nak guna header putih sebab dia senang match dgn background blog ni. Tapi tu la satu masalah pulak bila Anas dah buat lawo-lawo dah ni tapi warna biru turquoise pulak. Tapi takpe, nanti ada masa aku ubah background atau template sekaligus kasi dia lawo macam Anas punya ok!

Sebenarnya aku pun tak habis kenal lagi Anas ni, tapi aku dapat tau yang beliau sedang dalam kesukaran dan dilemma sekarang. So, dikesempatan ni aku nak bagi semangat pada beliau supaya tabah menjalani hidup mendatang, be positive and don't make it hard. You must follow the takdir, insya Allah ada jalannya. Kat sini aku kongsikan doa harian yang boleh diamalkan untuk kesejahteraan diri, insya Allah u'll be fine  :')




Sekali lagi aku ingin mengucapkan terima kasih daun keladi kepada Anas, dan semoga beliau berjaya suatu hari nanti dalam bidang yang diceburi. Dan seterusnya, aku ingin mempromote blog beliau yang very the boom,  sila lah kunjungi beliau di;

http://followanasyg.blogspot.com


9 comments:

Atiqah Wadiah said...

2nd header yg awk buat tu cantik :)

kamal lee said...

Okayy. No doubt. Anas memang kretaif !
Lawa header hang sekarang. Jyeah. :))

Akhelaken said...

Atiqah Wadiah: Betul ke cantik? xpernah dipuji org selama ni,rs nak menangis.hahaha. Tq :3

Kamal Lee: ya betul Anas memang very the.. kreatif! Sangat-sangat. Byk header kwn2 yg comel dia bikin.Segala pujian credit tu Anasyg. Tq :)

vendoline said...

suka semua..yg awek korea tu pn cun...tp lg suka yg biru coz aku ska biru.ahhaa

szumika sakni said...

wahhhh....bukan main lg huu..da berani main kaler huhu

Akhelaken said...

Edy Fee: kau punya header pun gempak jugak edy,aku dah tgk himpunan header ko semuanya cool..btw tq sbb sukakan header bru ni,jemput singgah blog Anasyg byk lg header cun :)

Akhelaken said...

Szumika sakni: Oh sy nmpk header awk pun Anas yg designkn kan?.. hehe,header je tukar .. rasa nak tukar background sama kaler dgn header,tp bila tukar nmpak pelik sbb keliling header tu ada warna putih..nnt la godeh2..

Anasyg said...

terima kasih akhelaken, susah2 je buat review, hehe. :) Anas saja je nak bg- simple je :D nasib baik suka :) hehe...btw, anas da ok da skang. Mengharungi dunia pekerjaan plak, hehe. Terima kasih utk doa tu. :) nnt papehal, msj kat fb jelah ye.

Akhelaken said...

@Anasyg
hehe..terima kasih sekali lagi..*da brp byk terima kasih la kan..hehe

CLOSE

Copyright reserved by Zero to Hero's Blog Edited by Caersasuke